Vi drar dit!

idag har jag haft en väldigt härlig dag och t.o.m. brännt mig lite snyggt.
Dum & Dummare gjorde att jag missade Lykke Li på P3 Pop nyss. Jag hade ju sett fram emot detta hela veckan men jag får väll lyssna igenom hela programet när det läggs ut på hemsidan direkt efter det är slut. Det kommer bli mys. Nu skrev en till mig och frågade om jag hörde på P3 Pop. Nej jag gjorde ju inte det.
Svante ringde mig när jag satt och smågarva till Dum & Dummare och frågade vad jag gjorde
 - Kollar på Dum & Dummare, sjdå?
 - Va? Göru?
 - Ja, vaddårå? NEEEJ, JUSTJA, FAN, P3..
Sen började det diskuteras om vi skulle köpa biljetter till Way Out West när han har fått pengar i studentpresent. Jag tror det blir. Jag har ju faktiskt pengar just nu och jag är rätt säker på att det kan bli värt det. Tyvärr varar festivalen bara i 2 dagar och dessutom vet jag inte hur min ekonomi kommer se ut i augusti men, jaja, det visar sig. Jag drar fan ner dit. Svante, läser du detta (och alla andra som kanske ska ner dit) så ska du veta att jag har bestämmt mig. Det blir!
Min hemmagjorda wayoutwest2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0