Lite snabba tips sådär

White Rabbits – Percussion Gun
Lätt bästa spåret från White Rabbits senaste platta

Karen O And The Kids – All Is Love
Har inte sett filmen men ack sicket bra soundtrack

The Mary Onettes – Slow
Jag kommer inte missa Mary Onettes på P&L i sommar

Tune-Yards – Lions
Bara en helt vanlig, jättemysig låt som jag råkade hitta förra helgen. En av många lejonlåtar.

Angus & Julia Stone – Big Jet Plane - radio edit
Ny ep från Anugs & Julia Stone har blivit släppt och den får inte missas. Sista låten förstår jag i och för sig inte varför den ens existerar.

Skitkul att vakna mitt i natten av att man hostar. Ännu roligare när man inte kan sluta. Klimaxet för min underbara gårnatt var när en liten (stor) spya hittade sig från min mage ut genom munnen. Mer sånt tack.
Neeh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0