Green Man

glastonbury i all ära men om jag skulle skrapa ihop pengar och åka till en festival i Storbritanien skulle jag nog hellre dragit på Green Man Festival som går av stapeln i Wales i slutet av augusti. Dom har sjukt fet line up. Kolla bara på detta;
The Flaming Lips
Beirut
Mumford & Sons
Efterklang
Laura Marling
Wild Beasts
Steve Mason
Tallest Man On Earth (!)
First Aid Kit
Erland & The Carnival
 
och många fler.
Verkar vara en riktigt härlig festival. Lite mindre, lite softare än Glastonbury. Nu är det inget fel alls på Glastonburys line up heller. Det är endå en festival som man lär dra på innan man dör. Man kanske borde ta ut alla sina fondpengar som farmor har sparat ihop åt en och dra dit om något år? Nej, dom pengarna ska jag spara så jag kan köpa en.. ja, en skön soffgrupp eller nått när jag flyttar hemifrån.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0