Lick my clitt & call me Benny

kom hem från sthlm för några timmar sedan. Kusinen tog studenten så då var det läge att sticka ner. På lördagen var det ju även Stockholm Marathon så jag, Jalle, Wiktor, Carina, Stejjan & Orre slog oss ner i Rådis. Vi var där för att heja fram krigaren, hjälten, Fredrik som kubba alla 4,2 mil. Helt otroligt att han pallade det. Kan inte beskriva hur impad jag är. Legendar är ett ord som används för ofta och har förlorat sin innebörd men Fredrik Holmberg är en riktig legend. Solsken, trevligt sällskap, öl. Kan inte bli mycket bättre än så. Tyvärr var jag ofattbart bakfull men jag pallade vårat 12.00 - 04.00 pass endå. Kändes lite elakt att stå på sidan när folk kom in på sista milen och jag stod och hade en öl i handen och ville hi-five;a men vafan. Det kanske gav alla den där sista boosten som man behöver när man har en fjärdedel av loppet kvar. Vad vet jag? Många svettiga handflator rörde jag i alla fall.

Hade spelning i onsdags också. Det var riktigt fett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0