Efter midsommar & innan P&L

jag skulle ta det lugnt ett tag men icke. Det har varit otroligt påfrestande dagar de senaste 8-9. Midsommar var klassisk. Efter tequila shotsen blev det becksvart. Vaknade och kom inte ihåg ett skvatt. Jag träffade Wiktor dagen efter och berätta att jag hade världens minneslucka mellan 18.30 och runt 00.30. Han bara garva. För er som har missat finns det ettpar fina filmer på mig på facebook som visar att det kan gå snett ibland. Otroligt orutti av mig. Det lägger vi nu bakom oss och istället siktar vi in oss på P&L. Festivalen började idag men jag orkade inte ta mig dit. Var tvungen att vila en dag. Känns dom det kommer bli en till hård vecka.
Juli kommer gå att bli väldigt lugn.. Fast ne.

Den Svenska Björnstammens nya ep är riktigt, riktigt, riktigt dålig. Tyvärr


Deer Tick !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0