Börjar vakna till liv

det har varit en hård helg. Fredagens urspårning kommer troligtvis att gå till historien men jag gick faktiskt ner till killen som äger Sibben och bad om ursäkt.
- Titta, titta.. trasigt." var det enda han sa ungefär.
Lördagen blev mer lyckad. Mycket roligare. Träffade massa folk som jag inte har träffat på flera år och andra som jag bara inte har träffat på några månader fast det känns som år. Jag & Karro körde i alla fall en gammal godig och drog hem till mig och drack thé efter mega-fecken på Ejendals. Äkta sommar 2006 vintage att dra hem till mig och väcka mamma och fika med henne på morgonen, fulla.

Idag har jag varit död men äntligen börjar jag vakna till liv. Kollade på Live From Abbey Road och Bloc Party lirade. Det var jävligt najs. Nu sitter jag här och njuter av lite härlig musik. Slänger upp en riktigt fin låt från en äkta kille.



justja, jag kom på ett eget ord i lördags.
Fjonkeltoffel = en person som har supit dagen innan och kan inte supa dagen efter för att han/hon är för bakfull.

Kommentarer
Postat av: sabs

haha lugn, klart det var din blogg jag menade. pinsamt läge annars haha. haha ja, lunarstorm var fina tider, har för mig att du hade släkt i .. kanske inte var du kom jag på nu men sturefors? eller är jag ute och cyklar nu? haha jag är så sjukt bra. haha ja fyfan, media suger som gymnasie men är säkert svinkul att plugga när man vet exakt vad inom media man vill hålla på med på typ universitet eller liknande. haha jag förstår vad du menar förutom att mitt älskade xbox har gått och dött, verkligen dött. så jävla ledsen alltså... ;)

2010-02-02 @ 21:35:07
URL: http://casssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0