På med locket nästa gång

ja, jag har gjort det igen. Klantat mig.
Efter gymmet skulle jag ta lite manlig whey-80 och få i mig proteiner. Jag stressade som fan för jag hade inte ätit något på hela dagen och jag skulle hinna med en buss. Precis när jag är klar så välter jag ut hela flaskan med whey-80 säcken så det var whey-80 över hela golvet. "Fitt-luder", tänker jag stillsamt för mig själv innan jag börjar torka upp allt.
"Fan vad gött, nu jävlar ska jag få käka och dricka lite äcklig proteinshake", var nästa tanke som flög genom min skalle. Ännu mer stressad vrider jag om locket och ska börja skaka whey-80n. Inte fan i helvete hade jag satt fast locket så efter ett "skak" flyger allt ur. Det var whey-80 i maten, whey-80 på golvet och whey-80 på mig.
Mamma kom hem precis allt detta och jag har förklarat varför jag var på sånt dåligt humör får jag höra dom välkända orden som jag har hört så många gånger förr;
"Men är jag förvånad..?"

Har ni någonsin sett en sån bra video? Låten är riktigt bra oxå men videon är jävligt fräsh!


Stay tuned för ikväll tror jag att jag kommer skriva "Crapy; The Zombie Slayer pt2"
Det blir action

Kommentarer
Postat av: sabs

hahahaha! jag gillar faktiskt inte nhl eller fifa.. eller jag gillar det men har svårt att hålla koll på allt haha ;( dålig som fan. men kul. nae jag slog faktiskt inte sönder det utan jag fick det roliga death ring som det kallas och sen är pappa (eller jag fast jag skyller på honom) så jävla lat att han inte skickar iväg det (iofs säger jag att det är bättre att köpa ett nytt bättre, höhö) hoppas han ger med sig alltså. haha aighty, vart håller du hus nuförtiden då?

2010-02-02 @ 21:52:54
URL: http://casssel.blogg.se/
Postat av: sabs

haha fan vad najs video btw!

2010-02-02 @ 22:12:42
URL: http://casssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0