Helgen i korthet

spelningen i lördags gick bra. En packad Pelle Mäcs kom fram till mig och fråga om jag ville hänga på, på efterfest hos han och köra back to back. Det ville jag inte, men det blev så endå. Anledningen till att jag inte pallade var för att jag var sjukt trött, helt uttårkad eftersom att jag inte hade druckit en droppe där inne. Vatten alltså och det var så jävla lökigt inne på Baren att det tammefan var sjukt. Jag luktade sur gammal gruvarbetare eller nått.
Hur som helst kom vi hem till han och sen började vi lira. Jag drog efter en 1h för jag var så jävla in åt helvetes trött. Då hade jag spelat 3 låtar för det tog kanske 30 min innan mina grejer funkade.
Men herrejävlar, Pelle är sjukt bra. Helt insane!

Jobbet i fredags gick också bra.

Senaste nytt från facebook är att Zombie Slayer historierna kommer att filmatiseras och då känns det som att man borde skriva 3an snart..
Det blir.


konstnär; Carl Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0