Dygnet är uppochner

kolla rubriken. Jag kom på ett eget ord. Igen. Jag är fan grym på att komma på egna ord.
Jag går och lägger mig vid 03.00 men somnar inte före 04.00. Om jag har tur. Nu har jag börjat tortera mig själv genom att gå upp klockan 08.00 så man kanske är lite trött på kvällen men det funkar ju inte.
Det värsta är att jag ska jobba imorgon och jag har panik. Ska jobba heldag och det betyder att jag måste upp vid 06.15. Om jag inte kan sova ikväll så betyder det att jag kommer att få ungefär 2hs sömn. Sen ska man ta hand om barn..
Det värsta är att jag inte ens får snusa på jobbet. Bland det bästa som finns är morgonsnuset och en jobbdag skulle vara ett ypperligt tillfälle att ha kornisk morgonsnus-känsla eftersom att jag alltid är så trött när jag jobbar. Jag kanske inte visar det för man måste vara på alerten när man jobbar på dagis, men jag gäspar hela tiden. Hela jävla tiden gäspar jag. Jag har knappt munnen stängd när jag jobbar för jag gäspar så mycket. 

Jag skyller mitt uppochnervända (böjning av mitt egna ord) dygn på herr Martin Falck som tipsa som om några sidor där man kan streama nhl-matcher. Dom matcherna börjar klockan 01.00 och ja, jag har sett en match varje natt. Skulle lätt klarat någon till om det inte vore för att jag har tvingat mig att kvarta. Dessutom har jag haft ångest för fredag hela veckan och snart är den här. 
Äh, det är väll bara att bita ihop. På lördag däremot, då jävlar. Då ska jag lägga mig så sjukt sent på fredagen och så ska jag sova tills spelningen börjar. Helt ärligt, jag ska fan göra det.  

Kommentarer
Postat av: sabs

hoppas det gick bra basshunter :D

2010-02-14 @ 14:52:42
URL: http://casssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0