Dancefloorbanger!

ja, jag kan inte rå för det. Jag är lika förväntansfull och "pepp" som min lillasyster och hennes crew var inför deras första gymnasiefest. Förhoppningsvis kommer mina förväntningar, till skilland från Jennys och deras förväntningar, att gå i uppfyllelse.
Drar upp denna låten som kanske, kanske kommer att spelas. Beror på hur fulla dansgolvs-deltagarna kommer vara, hur stämningen är och om jag kommer att få tag i låtar från Monkey Safari tills på lördag. Jag kommer inte att köpa dom på Beatport så kan inte någon bara slänga upp dom på Zippyshare eller nått? Fan, DO IT!
Kolla in deras myspace oxå, den är insane in the membrain. Fanfara, Zulu (Lorcan Mark Remix) & Chocolate är ettpar andra ni lär kolla in.   



http://www.myspace.com/monkeysafari

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit i golvet kör din grej! Lucky har stängt på nedervåningen så jag jobbar inte så kanske kommer för bi å är dryg å galen;). jag kommer då dansa till denna låten

2010-02-08 @ 20:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0