Julian Casablancas till P&L

yes. P&L chockar med ett rätt bra bandsläpp. Familjen kommer också men shet fyfan, Julian Casablancas. Det är stort. Det är riktigt stort. 3 av de banden/artisterna som jag hade i en liten "önskelista" i ett gammalt inlägg är nu bokade. Frågan är, kommer Lykke Li iår också? Hoppas hoppas. Men fan vad gött. Julian. Det bliir
Annars har jag varit med Felix, Look, Anton & Svante och kollat på någon produktion som Leksands ester har gjort. Den var bättre än vad jag trodde den skulle vara. Var väll i alla fall 3-4 brudar där som var DB. Typ. Dessutom lirade dom helt okej också.

Men öjj, Julian Casablancas kommer till P&L. Nu fattas det bara att man köper biljetten också. Blir nog ingen annan festival i sommar om jag inte börjar dra in lite mer pengar. Ska nog gå och köpa en trisslott.
Tummen upp för Julian.


Kommentarer
Postat av: Louise Ebba Beata

tack så mycket!! :)

2010-04-22 @ 17:36:05
URL: http://marchingorders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0