Den Svenska Björnstammen till P&L

det är en helt vanlig torsdag. Jag har varit och fikat med Anton, Felix & Svante. Vi bestämmer att jag & Felix ska följa med Anton hem till Tällberg lite senare för att lira xbox och mysa. Först måste jag hem och hämta lite grejer hos pappa. Jacka, en extra kontroll, NHL om jag och Felix blir sugna på att ta en match, osv. Nyss loggade jag in på facebook lite snabbt. Då ser jag;
Petter Mäcs; Den Svenska Björnstammen till P&L. gladgubbe.
Detta skedde för ca 2 minuter sedan. Nu sitter jag här och skriver detta inlägget och pumpar DSB. Fan vad glad jag är. Jag tar tillbaka allt negativt jag har skrivit och sagt om P&L. Tack. Tack så mycket för att ni bokar detta bandet. Pepp som in i helvete är jag. Nu är det iaf 3 band som jag ska se på, på P&L. Kings Of Convenience, Miike Snow & Den Svenska Björnstammen. Det jobbiga är att dom kommer säkert att spela samtidigt på olika scener. Jag brukar ha sån tur.
Aja, skit samma. DSB kommer till P&L! Fan vad värt.
Nu ser jag fram emot en härlig kväll i goda vänners sällskap.
Glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0