Paf le Chien kan dö

Jag sitter inne på facebook och kollar lite statusuppdateringar, bilder från helgen som har gått och kanske kollar in en eller annan länk. En länk som fick mig att tappa hakan var en fake-länk om att Zach Braff hade tagit livet av sig. Jag fick en klump i halsen i några sekunder innan jag fattade att det var fake, men endå. Skit samma, detta inlägget ska inte handla om det utan om det förgrömmade spelet Paf le Chien för folk publicerar sina highscores på det där spelet hela tiden och jag fattar inte.
Fan spelar folk det där fittiga-horspelet för?
Jag har spelat det ett par gånger och man skjuter iväg den där grisen/hunden/bävern (jag har ingen aning om vad det är och jag orkar inte googla vad chien betyder) sen måste man sitta och vänta hur länge som helst för att det ska vara över. Man har liksom gjort sitt när man har skjutit iväg den. Hur värdelöst som helst. Inget handlar om skicklighet utan bara att man ska träffa dom där gässen och det är fullkomligt omöjligt. Dessutom springer polare omkring och skryter om sina highscores som om att dom har jobbat hårt för att få sitt highscore. Är dom korkade eller, fan, vem som helst kan få hur mycket som helst på det där spelet, allt handlar ju om lycka. Jag skriver detta inlägget för att jag har otrolig brist på lycka och spelade Paf le Chien nyss och fick tok-damp.
En annan sak som våra politiker borde göra nått åt är alla Farmville/Farmtown invites som man får hela tiden. Kan ingen fatta att jag inte vill ha nått med det att göra? Ni är bara jobbiga som tjatar om det och Farmville & Farmtown suger travhäst-balle.

Kul att avreagera sig lite. Längesen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0