Spotifyreklam

Jag vet. Det är inte så att problemet inte går att lösa. Allt jag behöver är 99 kronor, men fan, jag är så jävla fattig att då köper jag hellre två snusdosor och sen kanske jag köper en kaffe i stället för att slippa reklam i 1 månad.
Jag lessnar bara på denna reklam. Klockan är sent, jag är pisstrött och helt plötsligt avbryter någon snubbe mig och berättar att jag kan Share My Playlist någonstans. Jag bryr mig inte om jag kan dela med mig av den. Jag vet redan att jag kan det dessutom. Fan ni har ju hjärntvättat mig. Dessutom är alla reklamer på spotify är så fruktansvärt irriterande. De absolut värsta är är väll Daniel Lindströms, Basshunters eller ursäkta-att-jag-stör-reklamen. Dom får mig att gå i taket.
Jag kan fan inte lyssna på spotify och slappna av. Jag måste liksom öppna spotifyfönstret och byta låt för att slippa reklamen för jag pallar inte. Har jag hörlurarna på mig så kastar jag av dom snabbt som ögat så fort jag hör någon röst som ska berätta nått jobbigt.
Ibland kan jag faktiskt få känslan av att det inte riktigt är reklam utan bara saker som ska göra en irriterad. Det finns två reklamer som är ungefär lika som berättar om hur man skaffar premium. Det har hänt att dom har kommit efter varandra och då har jag bara tänkt; Vafan, sluta. Nu vill jag lyssna på musik! Sluta tjata på mig.
Det är just det som det är. Tjat. Tjat om att skaffa premium. Helvete!
Men som jag skrev förut, för 99 kr i månaden är det reklamfritt. Jätte enkelt men jag tänker fan inte betala. Aldrig att jag tänker sponsra nått som har irriterat mig så mycket. Overall är spotify hur grymt som helst men jag tänker endå mute;a varje gång musiken slutar spelas.
Jävla Basshunter. Om jag hatade dig innan din dryga spotifyreklam är det inget mot vad jag gör nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0