Name The Pet & Adrian Lux - Club Kid

hade inte en aning om att Name The Pet sjöng på denna låten. Har bara hör den instrumental med Adrian Lux. Denna låten är även den hur bra som helst. Gillar Name The Pet sådär. Tyckte att hon var riktigt grym förut men efter hennes senaste singel American Boys visste jag inte riktigt vad jag tyckte. Alla låtar med en artist kan väll inte vara bra men jag hatar verkligen American Boys och efter att jag hörde den har jag inte riktigt lyssnat på henne så mycket mer men nu, när hon slog ihop sig med Adrian har jag börjat tänka om.
Detta måste vara min lyckodag. Fan vad mycket bra musik jag har hittat idag. Jag är nöjd





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0