Kan inte släppa Twilight-grejen

Saken är den att tjejer (ja, dt är mest småtjejer som blir besatta av filmen) som säger att de gillar filmen, filmens karaktärer och skådespelarna, är sådanna som hatar fjortisar och spyr av täbbs, sedan beter de sig värre än fjortisar som tycker att Christiano Ronaldo är en hunk. Ser ni inte själva?
Ni tror att ni är indie, vintage & casual men släng er i väggen. Visst, jag är inte heller världens modeikon eller nått men inte fan skulle jag någonsin flyta med strömmen på detta viset om jag ändå skulle försöka bevisa att jag inte var en fjortis för det är exakt det som dessa tjejer gör. Dom försöker bevisa att dom inte är fjortisar, liktförbannat kollar man igenom deras spotifylistor och ser Black Eyed Peas, Keri Hilson eller svensk techno-rap.
 Jag fattar inte?
Det är inte direkt som att ni gör saker som inte fjortisar gör. Ni röker Marlboro Gold, hänger med de populäraste killarna och ska man spela upp en låt för er som inte en fjortis skulle röra med en 60m's pinne så spyr ni galla över hela skiten precis som vilken annan fjortis som helst. Jag har inget emot fjortisar som står för att dom är fjortisar  och har sin egna lilla kultur men wannabe-alternativ har jag otoligt svårt för, så ta er i kragen och skärp till er. Nästa gång någon ropar "fjortis-äckel" på stan lär ni fan kolla bakåt för att det var till er dom ropade.
Sen kan ni sätta er och onanera till Twilight för att sedan skrika, med hysterik röst, "snoddarna ska sitta i håret, inte runt anklarna" för att sedan märka att ni stirrar er själva i spegeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0