Jävla skit-sömnproblems helvete

mina sömnproblem kommer ta knäcken på mig. Jag somnade klockan cirkus 06.00 imorse, igen. Jag är som han i Fight Club och jag borde gå på gruppterapi och gråta för att jag ska kunna sova. Nej, men ärligt, det är skitjobbigt. Har inget annat för mig så jag slänger upp lite låtar som får mig att må lite bättre.
Jag har letat som fan efter denna låten på spotify men den kommer aldrig upp. Jag blir tokig. Jalle & Jag i bilen påväg från Borlänge hem för några månader sedan. haha, fan vad vi sjöng! Det kanske inte är världens bästa låt, men den funkar.


Bästa covern på Fred Åkerströms epic Jag Ger Dig Min Morgon. Sångaren låter som Karin Dreijer om hon hade varit en snubbe. Sjukt skön är låten i alla fall! Synd bara att denna unoffical-videon är så jävla läbbig. Jag har problem med svart/vita filmer.

 


Kommentarer
Postat av: Magnus

När du skrev att sångaren i Kite låter som Karin Dreijer började jag fundera och kom på att han ju snarare låter som sångaren i det gamla bortglömda bandet The Mo. Efter lite Googlande visade det sig vara samma person också... Jag hade helt rätt alltså! Grym. Ville bara berätta det :-)

2009-12-01 @ 23:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0