Film, schmilm (rimm)

Hej!
Jag tänkte bara säga att jag hatar de flesta filmer.
Absolut värst är kärleksdrama (t.ex. Titanic), sen kommer amerikanska collagefilmer (t.ex. American Pie)  sen kommer kärlekskomedier (t.ex. allt med Jennifer Lopez), sen kommer b-action (t.ex. allt med Steven Segal), sen kommer deckare (t.ex. Beck), sen kommer svenska ungdomsfilmer (t.ex. Hipp Hipp Hora), sen kommer familjefilmer (t.ex. Vi Hade I Alla Fall Tur Med Vädret 2) osv.
Jag hatar filmer.

Jag hatar skräck men det kan ändå vara bra för att oftast när man kollar på det så är man i grupp. 9 ggr av 10 gör man det med en tjej som man tycker är söt. Det är säkert jättebra för vissa as coola killar men för mig spelar det ingen roll. Jag gömmer mig endå bara bakom kudden och glömmer ragga.

De 5 bästa filmerna genom tiderna är;
1. Outlaws
2. Pineapple Express
3. Fotboll Factory
4. The Hangover
5. Hot Fuzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0