Zombies & Michael Jackson

Michael Jackson har inte dött. Det är bara myt. Det är hans dubbel-gångare som har dött. Detta är bara ett nytt PR-trick från Michaels sida för att han är skyldig fel folk pengar. Han har lånat pengar av späckhuggare och dom ska man helt inte reta upp.
OM Michael Jackson har dött så vet jag att han har blivit begraven i Leksand. Detta va nämligen de sista orden han sa innan han dog.
 - Please...berry (haha), my plastic body.., in, Leksand... Man, I love that... knäckebröd.

Det mest oroväckande med detta är att jag ska kanske på bio ikväll och det är klart att Michael kommer att återuppstå. Det är oundvikligt. Han kommer att göra det. Punkt slut. Ni kanske har sett Thriller?
Jag hoppas inte att det blir så bara. Jag tycker inte om att bli jagad av zombiesar och skrika och sådär, det är så himla drygt.
Jag kommer ihåg en annan gång när jag va i Vetlanda med Orre och vi fick ett gäng zombies efter oss. Vi kubba som fan, men man orkar inte springa hela tiden. Det är det zombies är bra på. Dom kan tammefan springa en hel vecka.
Jaa, så dom där zombiesarna fick tag i Orre och han har inte varit sig lik sen dess.



Hans Melange vill bli zombie, lyssna!
http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=db&Id=1484656&BroadcastDate=&IsBlock=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0