Yuppie

Igår va vi lagom bakis så jag, Emma, Frullis, Wiktor, Orre & Alva va hemma hos mig och chilla med lite läsk & chips. Kickin' It Oldskool med brädspel osv. Vi spelade Yuppie i ungefär 3,5 h. Det skönaste var att krossa pappa när han hade köpt 17 st Olje-aktier och jag gjorde så hans börs krascha. Det var härligt. Pappa fick ta över när Orre & Alva skulle hem och ha avskeds-sex för hon åkte tillbaka till Sthlm idag. 
Idag har jag bara suttit och lekt med presenten jag fick igår oxå. Det var en studentpresent som jag fick av mina bästa. Hoppas att detta är början på något stort. Eller iallafall början på något. 

Jag vill även slå ett slag för min vimmsiga hjärna. Idag tappade jag bort, 1 mobil, 1 tandskena, 1 salami bit som jag tappade på golvet. Pappa hittade den där sista. Den låg under soffan. Nu gäller det bara att hitta resterande saker.  

Kommentarer
Postat av: wiktor

yuppie äger!!!, synd att man kom 2a

2009-07-24 @ 21:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0