Veda - Manlighetstestet

Livet på landet är tungt. Jag har dock klarat mig från det tunga livet hos pappa. Tills nu...
Jag är helt och hållet nybörjare på detta området. Nu känner jag att jag är så gammal att jag måste börja, som man säger, dra mitt strå till stacken. Som ni märker går det inte så bra. Jag menar, kolla bara på mina bravader med gräsklipparen. Jag har nämligen lyckats smita från dom där sakerna tidigare. Idag skulle jag bli man. Jag skulle veda med Pappa och Granne-Janne.
Vad är veda kanske du undrar? Jo, det är när man lyfter, klyver och staplar ved så man kan så småningom ev. duscha en gång i halvåret med varmt vattten.
Pappa väckte mig kl. 06.30. Jag va inte så (spider) pigg då. Fan, vi veda från 07.00 - 17.00. Fyfan. Det enda som gjorde vedningen lite värd var lunch ölen. Efter 10 h med p3 i hörselskydden, sår på händerna, gelé ben, huvudvärk och diverse andra jobbiga saker så var jag färdig och det kändes ofattbart. Jag hade klarat manlighetstestet. 




DAGENS OUTFIT;
Keps - Hittad under en lada, pris och märke okänt
Tröjja - En gåva av Mahatma Ghandi, pris, ovärderlig
Vantar - Det är inga vantar, mina händer är blåa
Snickar kläder grejj med hängslen - Cubus, 149 kr 
Skor - Snodde av en lama på en konferans för handikappade dvärgar.
Gräs - Oklippt. 42 kr i böter.
Släpvagn - Team Sportia, 299 kr.



Ettan keps och Tzatsiki Tee på Pappa. Vintage mode.

Kommentarer
Postat av: Anonym

FUCKING UNDERBART!!!

2009-07-08 @ 23:05:01
Postat av: wiktor igen

fifan vilken man. och ubbe vilken stilikon!!!

2009-07-08 @ 23:07:05
Postat av: crap

hahah, jag vet. Star TV kommer snart hit och ska göra ett inslag om honom. Kommer bli grymt. Ska snart till Milano och festa med Karl Lagerfeldt och kolla på modevisning från Marc Jacobs. Kommer bli grymt !! ;)

2009-07-09 @ 00:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0