RBN

RBN = Rönnäs By Night

Igår kom Wiktor och Fredrik upp hit igen och det fick lov att firas med lite grillning och öl i Rönnäs, Leksands svar på Söder. Det var hur mysigt som helst. Bra folk, härlig stämmning och fint väder. Vad kan man önska sig mer?
Idag var det Ullvi Cup 2007,5 + 2 också, den legendariska barfota-fobollscuppen i Ullvi. Den håller på i skrivandetsstund, och jag har inte tagit mig dit. Jag har inte orkat, jag har sovit hela dagen. Jag vakna nyss i soffan med panik för jag skulle på Ullvi Cup fast jag var helt yr i skallen så jag springer upp till pappa som sitter vid datorn och säger, 
 - Vafan..!
 - Vad äre?
 - Jag missar ju Midsommar
 - Midsommar?
 - Aa.. Eller va? Jo, eller jag vet inte.. Jag är trött...

Pappa kollar på mig och garvar.
Senare ikväll ska vi bärsa lite mer och så blir det väll antagligen utgång. Asså, inte jag & pappa utan jag och vännerna. Jag gillar inte vad min blogg börjar bli just nu. Jag skriver ju bara om fester kors & tvärs och jag tar inte upp mina åsikter om saker.
Imorgon lovar jag att det kommer ett hatiskt inlägg om något som är fucked up, jag lovar. Just nu har jag inte tid att hata, det är för mycket glädje i mitt liv.



Wiktor & Frullis



Rickard



Orre, Alva & en halv Hanna



Orre, Fredrik & Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0