Ödlor under handduken

Emma kom och hälsa på mig igår kväll. Vi tog en promenad till ett badställe som heter Flota. Vi satte oss på en bänk som ligger vid stranden och satt och snacka lite och sådär. Brevid oss ligger en hadduk som någon hade glömt eller nått.
Efter ett tag så lyfter Emma på den av någon anledning och ger ifrån sig ett gallskrik och jag sätter fart och springer "Forrest Gump Style" så lång jag bara kan och hon tar av sig sin kofta och fortsätter skika.
 - Vad fan äre?!
- Det är ödlor!! FLERA STYCKEN!!
- Vaa? Fan vad äckligt..
De som känner mig vet att jag inte är världens modigaste kille, men tydligen är Emma väldigt modig så hon skulle dit med en pinne och peta på ödlorna. Jag vägra. Då flög välkända kommentarer som "Simon, din jävla fegis. Varför är du så jävla feg? osv" Jag tänker väll inte ta på dom där ödlorna.
Emma lyfter i alla fall på hadduken med sin pinne och då va dom borta. Som tur va.


Nu ringde Jalle. Vi ska åka till Borlänge och äta på Donken. Kul att åka 4 mil för det när det finns tusentals pizzerior i Leksand. Det är det som är stört. Det är 4 mil till alla McDonalds här. 4 mil till Falun, 4 mil till Borlänge och 4 mil till Mora. Dom behöver ju iofs åka 4 mil om dom ska åka hit och äta på... aa, jag vet inte. Typ, kolla på hockey? Äj, jag vet inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0