Nakenfotboll

Idag fyller Wiktor 20 år! WIPIIII!!! Grattis Grattis.

På tal om Wer0Xx, han & Fredrik kom hem till mig alldeles nyss. Det är soligt väder för en gångs skull så vi gick ut på gården och "sparka boll". Det var förjävla varmt så jag gjorde det enda rätta. Jag klädde av mig. Wiktor kände att han oxå borde göra det och vips rök brallorna på han med. Fast det blev jobbigt för varje gång det gick förbi någon kuta vi in. Alla fall jag. Men Frullis den jävla stram-fittan vägra ju köra Natural-Fotboll-On-My-Lawn. Menmen, är man nörd så är man.
Sen gick vi in till mig & Wiktor tog sin första lagliga starköl från systemet. Skönt för han. Vi kollade på lite Sydkoreansk fotboll på Euro Sport 2. Dom va fan bra. Fast jag tyckte att dom oxå skulle köra lite mer natural.
Jaja, ikväll ska jag hem till Wiktor och fika och så. På lördag har han fecke och då jäääävlar ska jag pssssyka för jag är DDDDDJ.
(Fränt med att skriva samma bokstäver flera ggr i ett ord)


Och ni skall ej frukta, för jag har mer saker att tycka till om, jag kanske postar det ikväll. Eller kanske imorgon. Vem vet? Det är just det som är så läskigt med min blogg. När ska han blogga härnäst?


Kommentarer
Postat av: wiktor

tack/ wiktor

2009-07-24 @ 21:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0