Mirjam Bonnassi är i farten

Pappas italienska halvsyster (och min gudmor) är och besöker oss. Hon lagar underbart god mat. Ett minus är dock att när vi sitter ute på ballkongen och äter ska hon hålla på att slå mig i skallen hela tiden? Måste man göra det för man är från Italien? Det hade inte varit så snyggt om jag hade slagit henne på käften direkt. Men vem vet, det kanske slår slint i skallen på mig och jag kanske gör det?
 Efter vi hade ätit idag så mådde jag riktigt illa. Jag hade sjukligt ont i magen. Så gick jag på toa och då fixa det sig. Men det va våldsammt där inne alltså, fyfan. Skulle lätt ha blivit översvämning om jag inte spolade två gånger.
Gillar ni att läsa om när jag går på toa? Om ni inte gör det, skiter jag i det. Ni måste få veta hur det ligger till. Även god mat kan göra en vild i buken. Så äre!
Mirjam är nog den skönaste kvinna jag känner. Hon tål skämt och hon ger gärna tillbaka. Hon blir liksom inte sur för små kommentarer hit och dit. De som inte känner mig så bra kan uppfatta mig som elak/kaxig men det är jag inte, det är bara så jag har blivit uppfostrad och det är farsans "fel".
 
Så här lät dt t.ex. igår vid matbordet. Jag börja skämta med Jenny och Mirjam lägger sig i.
 - Jenny, du har fan damp.
 - SIMON! Vad säger du? Vet du vad damp är?!
 - Ja, det du fick nyss är väll damp..?
 - Hahahh, men bambino, *smack*
Så låter det när hon slår till mig.

Lite kul med rubriken också, att hon är i "farten".
Fyfan vad jag är kass.


Kommentarer
Postat av: WIKTOR

ghahaha damp.. tror det är lite chargången över vårat umgängeockså haha :D elak alltså kommentarer!// wiktor

2009-07-15 @ 19:16:31
Postat av: crap

hahah, aa, fast det är skönt att inte alla lackar längre som förr i tiden då man sa nått och någon börja typ tjura en hel kväll. :P

2009-07-15 @ 19:29:22
URL: http://crapy.blogg.se/
Postat av: anonym

:)

2009-07-18 @ 12:58:56
Postat av: anonym

jag läser mer än gärna om när du genomför denna personliga handling på toaletten :)

2009-07-18 @ 12:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0