Medgångare

Nästa säsong vet vi vilka det är som kommer slåss om PL-titeln. Arsenal, Liverpool, Manchester United och Chelsea. Då är min fråga, hur jävla kul är det att hålla på ett lag som vinner hela tiden? Hur insatt verkar man vara om man säger att man tycker att Chelsea är det bästa fotbollslaget i England för man har läst i tidningen att dom har en rik ryss som köper in spelare kors & tvärs?
Jag gillar inte medgångare och alla som håller på ett medgångarlag säger att "jag har alltid hållt på det där laget, dom är så himla bra, heja dom blablabla" men det är bara skitsnack. Va lite orginell, håll på ett riktigt sopigt lag. Inget lag jag någonsin har hållt på har det någonsin gått bra för. Därför känns det så fruktansvärt mycket roligare när dom vinner istället för att bli bortskämd med Champions Leauge finaler år efter år. Dessutom skriver jag bara om Engelsk fotboll för det är den enda ligan som intresserar mig. Ett annat lag som folk har börjat hålla på är West Ham Utd. Fan, har ni sett på för mycket Green Street Hooligans eller? Det finns inte ens något som heter GSE...
Vilket lag håller jag på då? Det är såklart Fulham som har störst plats i mitt hjärta.
Varför? Jo, för ungefär 10 år sedan fanns det något som kallades för "Tips Lördag" på 4an. Då visade dom 3 lopp från V75, sedan en match från The Championship, divisionen under Premier League och där spelade då Fulham. Detta va säsongen dom gick upp i PL igen och jag va helt frälst av detta vit/svarta lag. Sedan dess håller jag alltid på dom och det kommer jag alltid att göra. Förr-förra säsongen höll dom på att åka ut med gjorde "The Great Escape" och klarade sig kvar med nöd och näppe. Förra säsongen slutade dom 7a och det va helt sinnessjukt. Nästa säsong kommer det att bli en ännu bättre säsong. Hoppas jag. Det verkar knappast troligt, men det hade varit kul. Man kan ju alltid hoppas.

Tråkiga lag att hålla på
Manchester United
West Ham Untied
Chelsea

Liverpool
Arsenal

Roliga lag att hålla på
Fulham
Stoke
Tottenham
Queens Park Rangers
Crystal Palace


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller på crystal castles!

2009-07-13 @ 21:11:53
Postat av: Amanda

Jag tänker posta en bögig kommentar men Keep up the good work! du får mig på andra tankar i alla fall!

2009-07-13 @ 22:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0