Jaha, nu då?

Det bästa att göra när man ska blogga är kanske att presentera sig själv för folk som inte känner mig så bra.
Jag heter Simon, flyttade nyss hem till Leksand efter 3 år i Falun. Jag fyller 19 år i höst, student 09 och pga det har har jag alldeles för mycket fritid. Det är antagligen därför som jag tar mig tid och skriver detta. Sådär ja! Då var det klart.

Ointressant eller hur?Jag kan inte ett smack om mode eller liknande och då fattar jag egentligen inte vad jag ska med en blogg till. Det kommer inte blå något "dagens outfit" eller sånt. Tyvärr, då får ni sätta er och nördläsa någon annanstans. Jag kommer bara skriva om skaker som sker i min gråa vardag, mina åsikter om olika ting och om nått annat kul. Inte fan vet jag.
Ett problem som jag har är att jag inte har någon självdisciplin vilket troligen kommer göra att jag kommer sluta blogga tvärt och oväntat, mitt i en mening antagligen för då kommer jag säkert att fattar hur meningslöst detta är. Men vad spelar det för roll, jag har endå inga läsare. Fast det kanske blir ändring på det, om jag följer mina egna råd i inlägget under kanske jag blir hur stor som helst. För det är väll det alla bloggare vill? Det är drömmen att synas på "Hänt Extra" för man ska ner på ICA och köpa kinapuffar för att man har BLOGGAT! Fattar ni inte hur meningslöst det är? Hur fan kan man bli känd för man skriver om att man hitta jordgubbar i kylskåpet som man inte visste att man hade, att man köpte fel storlek på sina MQ jeans eller för man glömde kolla på CSI Miami i förrgår.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0