ICA tattar av Family Guy

Ni vet den där ICA reklamen när det är en berättar-röst som summerar och ställer frågor i slutet av reklamen? Det sista dom säger är "Kommer våra yngra tittare förstå att detta är en parodi på Lödder?" 
Exakt så säger dom i ett Family Guy avsnitt. Jag vet inte om denna ICA reklam fortfarande går, men när jag såg det flög jag upp ur soffan och skrek rätt ut att ICA är cp i huvet. Inte nog med att dom tappar kött på golvet och sedan paketerar om det, men de snor saker från Family Guy också. Det är så jävla dåligt. Har dom liksom suttit och kollat på Family Guy och sedan bara snott det för att de tyckte att det va en rolig sak och sedan trott att ingen skulle märka det?
Jag hoppas att någon blev stämd på den där missen. Nu handlar i alla fall jag på Hemköp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0