Harry's i Falun

I onsdags va jag på Harry's i Falun med Tom & David. Det va kul, men dom som jobbar på Harry's är så jävla otrevliga. Varje gång man är där så ska dom vara sura på något. Dom skäller på allt och alla. Helt cp. Sen tycker jag att det är så värdelöst med en kille som sitter vid baren och spelar dåliga sånger på sin gitarr. Det jobbiga är att man måste lyssna på honom för på dansgolvet spelar dom bara "Eloise" och sånt.
Nej, Harry's kan vara kul om det va lite mer folk där som man kände och inte bara desperata kvinnor i i 40-års åldern som desperat limmar på någon tjock 30 årig man som är så full att han inte vet varken ut eller in, vilket kommer bli jobbigt då han senare den kvällen ska försöka göra just den där "ut & in" saken med den 40åriga kvinnan som inte vill dö ensam utan knullar vad fan som helst så länge hon kan få ett barn av knullet.
Sådär , det blev en lång mening men ni hajjar. Tur som fan att Tom & David va där. Det va trevligt att träffa dom igen dom är grymma. En annan rolig person som jag träffa va Elin, Tom's tjej och min f.d. klasskamrat på gymnasiet. Vi bestämmde att vi skulle äta lunch dagen efter men Elin, jag glömde inte bort det, utan jag hade bara inga batterier på mobilen!!




Tom, David & Ebba



Elin & Tom



Duuuuude... Svept lite mycket Redbull & Vodka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0