Gräsklippar-jäveln

Pappa och Jenny var inte hemma idag så jag skulle överraska pappa genom att klippa gräset. Det gick ju bara åt helvete. Först och främst fick jag inte ut gräsklippartraktorn från garaget. Sedan efter mycket om och men fick jag ut den. Sen fick jag inte ner den grejjen som klipper gräset. Så jag gick in och ringde pappa och skulle fråga hur man gjorde men han var tydligen väldigt upptagen så jag hann inte fråga. Jag gick ut igen och vips så fick jag ner den. Sen kom nästa motgång. Skiten startade inte. Efter 10 minuter fick jag igång den. Det kändes verkligen som om att jag hade klarat det då. Jag kör omkring på gården och när jag kommer in på mitt andra varv ser jag att jag inte hade klippt nått. Jag hade tydligen inte lyckats fått ner grejjen som klipper gräset. Då fick jag nog och skulle gå in. Då fick jag inte in gräsklippar-jäveln i garaget. Pappa fick ställa ni den när han kom hem. 
Överraskningen blev inte riktigt som jag hade tänkt.  

Kommentarer
Postat av: Joel Gedin

Svar:



Haha! Du har tolkat det helt rätt ,D

2009-07-04 @ 18:12:12
URL: http://www.joelgedin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0