Crapy har sökt.

Från början skulle jag söka till Wipeout men jag kom på att det kanske inte va något för mig. Dessutom var det så jobbiga frågor man skulle fylla i. Så då tänkte jag söka till något lite lättare. Och nu är det gjort
Jag har sökt till SVT's Vem Vet Mest med Rickard Olsson som programledare. Jag har en känsla av att om jag kommer med kommer jag att blända er alla med min brilljans i allmänbildining. Jag vet att jag kommer att gå långt i pogramet. Jag menar, jag vet vem Frans Kafka är, jag vet att Wien är Österrikets huvudstad och jag vet Japanerna attackerade Pearl Habour den 7 Dec 1942. Jag borde komma med i programmet med dom kunskaperna, plus lite fler saker som jag kan.
ELLER så kommer det att gå åt helvete.
En sak är säker, att om jag kommer med i pogrammet kommer jag att börja varje svar med "Vem var" eller "Vem/vad är" som Jeopardy. Det vore lite busigt.
Det roligaste med hela programmet är i början när dom ska presentera alla tävlande och berättar lite om dom, och de tävlande står sjävla i bild och ler som ett par fårskallar. Måste man le då? Jag skulle aldrig klara av det. 
Aja, jag har inte kommit in, men endå.
Det är ett stört program.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0