"Vem Vet Mest"?

befinner mig nu i gbg. Åkte ner igår och chillar hos Irma. Jag är ju här för att jag ska spela in ett avsnitt av "Vem Vet Mest" som går på SVT. Har ingen aning om när det kommer sändas, dock tror jag inte att jag kommer komma särskillt långt men vafan, kul ändå.
Jag skulle ju söka till Wipeout men det va så jävla mycket som man skulle fylla i så jag pallade inte. Istället sökte jag till "Vem Vet Mest". Det var bara på skämt för jag trodde aldrig att jag skulle komma med. Visst, jag brukar kolla på det och jag tycker att det är ett roligt program men.. Orka att jag kom med. Svante Allmungs ska även han vara med, fast han ska spela in den 11 dec. Heja Svante!
Jaja, vi får allt se hur det går för mig imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0