Rönn'sFestivalen 2011

såg att även Emmaboda hade släppt några artister och så kom jag på att jag ska göra en egen festival i Rönnäs.

Klubbscenen kommer att vara nere vid Flota och den kommer vara mega stor. Så många som får plats på stranden och i vattnet får vara där. 
Mega Scenen kommer att vara på Sturåkern. Varje konsert där är cirkus 2,5 h
Mellan Scenen kommer att vara på andra sidan Sturåkern, bakom Wiktors hus
Lilla Scenen kommer att vara vid bystugan
Campingen kommer vara på den megafeta åkern bakom flota, där i backen. Synd att det inte är platt där, men skit samma. Alla kommer ändå att vara så jävla fulla att det är lugnt. 
Detta är torsdagens festivalartister/band. Fredagens kommer i Januari.




vad tycker ni? 


justja, jag har stavat lite fel och så men det är smet.
 


Kommentarer
Postat av: Martin F

Jag är där, säljer lite korv osv! bra schema

2009-12-01 @ 23:36:47
Postat av: Anonym

Gillar spelschemat men inget får krocka Simon-

2009-12-02 @ 18:09:19
Postat av: crapy

anonym, det handlar väll om vad man prioriterar? Det är omöjligt för en arrangör att göra ett schema där inte bra artister krocker iom att folk har olika smak. De artister som inte krockar för dig gör garanterat det för någon annan. Kul att du läser min blogg.



mvh/ c

2009-12-02 @ 23:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0