lira på baren igår.

igår lirade jag på Baren och det var riktigt jävla kul. Några dryga brudar som ville höra på Lady Gaga och Kesha och allt den där skiten. Alltid samma sak när det kom fram någon som ville mig nått. Jag tog av mig hörlurarna, böjde mig fram;
 - Tja.. Du, jag har ingen Lady Gaga, Beyoncé eller nått sånt. Tyvärr.
 - Meeeen. Snäääälla, har du inge Chris Brown då? RUN THIS SHOW?
 - Nej, tyvärr..
 - Meeen? Kan du inte sätta på Spotify då?
 - Nej, jag har inge internet på datorn. Tyvärr.
 - Meeen, snälla, för min skull?
 - Nej, tyvärr.
 - Okej...

Fyfan, det va allt från rockabilly till ballader som folk trodde att jag skulle sätta på. Man måste ju vara trevlig mot folket därav alla "tyvärr".
Men det blev sjukt lyckat igår. Fullt hus, 2 ut 2 in, galet röjj på dansgolvet. Spec runt 23.00 tiden började alla komma igång och det var mäktigt.
Lirade lite av denna vara igår.

Idag är jag så jävla trött. Jag kan aldrig sova efter att jag har spelat för att jag är så mycket uppe i varv. Dagen har spenderats med Salle och sen har jag varit lite med boysen som hade vollybollturnering.

På tal om ingenting annat, denna låten vet jag inte om jag gillar eller hatar. Eller jag tycker om den nu, men om några veckor kommer det nog tyvärr bli min största hat-låt. Lorentz förstör låten så jävla mycket. Han är så fittigt hor-dålig och jag hatar honom. Han kan inte rappa, han kommer bara på egna ord så att dom ska "rimma". Han kan gå och dö. Faktiskt.
Han sjunger "lalalalalaaa" utan auto-tune och det låter förjävligt.


Kommentarer
Postat av: sara

Du får helt enkelt göra en vid2mp3 download och klippa om den, ta bort lilla lorentz !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0