Julgran & Uppdrag; Elda

idag drog jag, Jenny & Pappa på våran åriga julgrans-hunt. Vi hittade en gran därute i skogen. Inte speciellt snygg men vi har som tradition att hitta grymt fula granar. Man orkar inte springa omkring i skogen så länge så tillslut bara tar man första bästa gran.
Pappa har även börjat jobba i Södertälje och ska göra det i några månader och lämnat mig ensam att se över huset. Engentligen är jag bara här för en anledning; att elda och hålla huset varmt. Jag är sämst på att elda. Skönt att han kommer hem på tisdag så jag inte hinner bränna ner huset.
Jenny den jävlen tog dessutom hela sitt pick och pack och stack (rimm) till mamma! Schysst..
Imorgon; tandläkaren i Falun och reunion med några grymma gymnasiepolare. Några minuter iaf. Sen måste jag hem och, just det, elda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0