Hes som fan!

Jag har varit sjukt hes de senaste dagarna, men det stoppade mig inte från att dra ut. Sjukt kul var det och Montezumas var hur bra som helst. Fyfan vad dom röjjde. Sångaren stod ju och hängde på mig och Svante (som stod längstfram i mitten såklart! Det är viktigt att göra det även om man inte kan sjunga med i låtarna och så för det kunde jag inte igår. Men skit samma, så han hängde som skrivet på oss..) ibland för att han var så jävla full.

Tillbaka till rösten. Jag, Stejjan & Wiktor hade en klassisk Xbox-kväll där vi spelade fram mot 05.00-tiden och det var under den kvällen som min röst mer och mer förvrängdes till den cp-hesa röst som jag har haft de 2-3 senaste dagarna. Nu är jag inte så hes längre, utan nu så har jag mest bara ont i halsen. 

Imorgon är det nyår och jag är bakis som fan och inte alls sugen på att supa. 

Min farmor är helt kär i svenska JVM-laget och följer varje match med nyttersta koncentration. 
 
- Seeeee.. Så fint dom åker. Verkligen fint.
- Aa, eller hur, haha
- Va sa du? 
- Ja, dom åker fint! 
- Markström.. Är det Markström som står där i målet?
- Nej, det är Nilsson.
- Sverige har andra uniformer på sig idag. Vart är dom andra?
- I tvätten?
- Hehe, nej.. Vart är Markström, är det Markström som står i mål ikväll?
- Nej! Det är Nilsson sa jag ju.
- Vart är Markström då?
- Han är ju och tvättar




Jag & Lukas igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0