Den Svenska Björnstammen, Gästbloggare & Hiphop

först och främst måste jag säga att Svantes gästinlägg var väldigt underhållande och jag gillade det skarpt. Kommer fler gästbloggare så småningom.
Låten han la upp tyckte jag var riktigt bra. Ska det vara hiphop ska det vara riktigt hiphop och inte nå jävla tammel-skit som produceras i fabriker. Stolta exempel på artister som spelar RixFM-hiphop är; Lil' Wayne, Kanye West, T.I., 50 Cent, osv. För att inte tala om RnB som jag blir så jävla förbannad på att jag.. jag.. jag vet inte, jag blir bara förbannad men det vet ni ju säkert redan.
Just det, tack Svante för att du introducerade mig för Local Natives. Skojjar inte, detta albumet var sjukt!

Nu till själva grejen. Den Svenska Björnstammen är tammefan det bästa som finns i hela universum och nu har det gjorts en remix på deras låt "Dansmusik". Tyvärr har jag inte fått tag i den men nästa gång jag spelar någonstans så kommer jag att klämma in den och då jävlar är det bäst att ni dansar.
Den låter lite såhär;


Jag är lite kär i hon som dansar i mitten längst fram. Hon verkar vara hur snygg som helst!

Kommentarer
Postat av: Mandy - En Masjävel

tjoho! :D



va händer hos dig då? :D

2009-12-21 @ 08:44:25
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: tilde

kolla min blogg nurååå!

2009-12-21 @ 14:29:21
URL: http://notlikeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0