Tyra Banks Show

Jag är sjukt trött. Somnade klockan 06.00 igår. Det känns som att jag är bakfull fast jag inte ens har rört alkohol på flera dagar. När man är såhär trött kollar man ofta på dag-tv och som ni vet är det bara skit på tvn då.
Ett pogram som suger är Tyra Banks Show. Inte bara för att det är en typisk amerikansk Oprah-wannabe talkshow med ett hav av klimakteriekossor i publiken. Jag undrar om det finns stylister till dom i publiken. Dom är alltid så jävla sminkade men det finns inget smink som kommer få dom i publiken att känna sig som 30 igen, även om de önskar det. Tyra Banks ja... Vem fan tror hon att hon är? I varenda avsnitt jag har sett av det där jävla piss-pogramet sätter hon sig över sina gäster och säger till dom hur dom ska leva sina liv. Hon dömmer dom så hårt och vinklar hela skiten och lämnar ut sina gäster. Hon tror att hon kan påverka varenda människa som kommer till hennes show. Nej fyfan, hon är en riktigt snuskig div-fitta och någon borde sätta henne på plats. Stenhårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0