Ta tag i sitt liv?

Jag läste Amandas blogg nyss. Hon har kirrat jobb i sthlm nu. Kul för henne. Verkligen. Helt ärligt. Jätte roligt.
Jag beundrar folk som tar tag i sina liv och går ut och söker jobb. Själv väntar jag till jobben kommer till mig men det verkar inte som om att den taktiken fungerar. Alla har blivit så vuxna. Jag är den enda jag känner som är arbetslös. Fan, t.o.m. min lillasyster har jobb. Jag hatar när folk som jag träffar på stan frågar "Jaha, vad ska du göra nu då?" 
Jo, jag tänkte sitta hemma och stirra på tv och kanske äta pepparkaksdeg på tisdag, sj då, idiot cp?

Jag skulle kunna svara så men det gör jag inte. Jag ska däremot gå omkring med en lapp på ryggen där det står; "Frågar du vad jag ska görai framtiden slår jag dig på käften"


Ha en bra dag. Hejdå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0