Spök-kväll

Idag har jag kissat lite mer på Martin på fifa fast jag har mest suttit på GC med grabbarna på dagen. Kvällen däremot har jag varit med Lukas, Felix, och Lukas ragg, Tilde och även Jasses pinuppa, Emma. Lukas och tjejerna drack öl men jag och Felix höll oss på det torra. Jag drack inte en droppe. Vi hade det bra endå. Vi satt vid Udden och snackade lite, eldade stolar & frös. Eller i alla fall jag. Fyfan. Sen börja vi prata som fan om spöken. Det var hur läskigt som helst och jag är livrädd för sånt shit. Jag vet inte hur länge vi pratade om det men det var länge och jag var typ den enda som pratade för jag tycker att även om det är så läskigt så är jag cp fascinerad av det och jag tror grymt mycket på spöken. Lukas & Emma gjorde också det. Felix däremot, killen som faktiskt har sett ungefär 4-5 st vägrar tro på det och samma sak för Tilde men det är bara för att hon inte har varit med om det själv. Olle & Jimmy kom förbi ett tag också men dom va inte så heta i spök-debatten. Men det finns spöken, punkt slut.
Sen vid 02.30 var det dax att gå hem till Felix och kolla på skräck men jag orkade fan inte det. Inte bara för jag inte klarar av det utan även för jag var sjukt trött.
Det roliga var att när jag gick hem så var det as skumt väder ute. Det var becksvart och immigt. Jag var inte rädd när jag gick hem, däremot tänkte jag på vad typiskt det var att det skulle vara sånthär väder just ikväll. Fast det spelade ingen roll för jag var alldeles för trött för att ens orka skrämma upp mig själv så jag tänkte på komiken i det hela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0