Spök-kväll 2

Var sjukt seg på dagen. Chilla hemma hur läge som helst. Jag blev så besatt av spöken igår att jag tvinga Jenny och hennes kompis Sara sitta och kolla på videor på yt och gv efter spöken. Inget blev bättre av att mamma skrämmde upp mig som in åt helvete sen. Jag pallade inte vara hemma så jag stack till gc och träffa lite polare.
Kvällen då? Jo, först va jag med Felix, Lukas & Philip vid gc. Sedan drog jag och Philip på Skutan och sen vidare till Bygatan. Då kom Sean och Felix dit senare och så drog vi ett gäng (alla utom Philip) på "spök-jakt".
Först drog vi till kyrkogården, där jag och Sean skrämmde kuken ur alla andra då vi gömde oss och sedan visade oss vid Hildasholm som var nästa anstallt på våran spök-jakt. Där var vi dock inte kvar  så länge så vi drog oss till ett spökhus där Wibba tydligen hade kissat på sig för något år sedan när han, Felix & Bella var där förut. Vi var vid spökhuset och försökte ta oss in men vi lyckades lyckligtvis inte. Jag vet att om vi hade tagit oss in hade ingen av oss varit så jäkla kaxiga, jag menar, gården var sjukt skum. Sen drog jag hem och nu sitter jag här.
Det roliga var att jag som alltid är fegast tröttnade ur totalt hela tiden och var först över murarna till Hildasholm och var först med att rycka i dörren till spökhuset. Det finns ju tydligen inga spöken så vad fan va dom anda rädda för?
Jaja, skit samma. Om några timmar drar jag till sthlm så det blir väll inte nå mer bloggande förens på söndag.
BU!! Blev du rädd eller?


Kommentarer
Postat av: emma

du är tuffast i vårat "gäng" :D

2009-08-08 @ 01:49:47
Postat av: Emma

hej:)

allt bra?

2009-08-08 @ 23:40:44
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0