Öppet brev till Krillebooii

Kära Krille.
 Du är den slags människa som jag föraktar mest. Du är inte ödmjuk på en fläck, du sätter dig över folk och du tror att du själv är guds gåva till.. Till världen. Men här är sanningen. Du är en osäker liten råtta som vore ingenting utan ditt smink, fäjkade stockholmska och dina fula ankläppar. Det jobbigaste med dig är att du är så korkad att du inte fattar att du gör bort dig när du skriver t.ex. "Hej alla Krille Lovers" ., på din blogg för du verkar inte fatta att 3/4 av dina besökare hatar dig. Det är verkligen sant. Dessutom tror du att bara för att du bor i Stockholm betyder inte det per automatik att du är bättre än de som inte bor i Stockholm. Jag bryr mig dock inte om det så värst mycket för jag gissar på att du ligger vaken på nätterna och gråter för att du egentligen kommer söderifrån men verkar tro att du nu är och alltid har varit Stockholmare.
En annan sak som jag kom att tänka på är att din blogg, står det inte en enda vettig mening i den. Jag tror inte ens att du vet vilken som är Litauens huvudstad, vilken sida man ska gå på, på vägen, eller vad katten säger, utan att googla. Och du, Katten säger mjaoooow din lilla fitta.
Just nu hittar inte jag mitt snus så jag kan knappt tänka...Sådär nu hitta jag det. Vart va jag?

Vet du vad jag tror svider mest? Det är att du har ingen stil Krille. Du har trasiga jeans, färgglad tee och tygskor. Jag kan inte ett skit om mode, det vet alla, men jag behöver bara kolla ut för fönstret för att se 13åringar som ser exakt likadana ut som du. Och tro fan inte att det är du som har fått dom att klätt sig så för du har ingen som helst påverkan på någon förutom din crew som nog är de enda personerna som är i närheten av lika dumma i huvet som du eftersom att dom är med dig och är stolta med det! Det är helt sinnes att det finns folk som är så jävla korkade som ni är. 
Ska jag förklara för dig hur jag fick reda på att du ens exsistera? Jag har skrivit ett inlägg om GLÖD och hur cpskadad den tidningen är och ser man på, där är det en bild på dig som pratar om homosexuallitet. Jag visade bilden på dig för dom andra i min klass (och jag gick i en klass med bara tjejer) och alla garvade åt dig. Sedan, några månader senare ringer min flickvänn (ja, Krille jag har flickvänn hur känns det då?) till mig och sitter och garvar röven av sig.Gissa vad det va hon skratta åt? Din blogg. Jag har bara varit inne på din blogg två gånger. Då när Emma ringde och nu för ett tag sedan. Jag svor att jag inte ville gå in för jag ville inte att du skulle tro att du hade ännu en person som du tror ser upp till dig. Nu gjorde jag det och jag kunde inte hålla mig. Jag fick lov att skriva detta till dig. Det vore kul om du läste det och tog det som konstruktiv kritik för om inte du ändrar dig kommer jag sparka av dig dina knän.
Krille, du är ingen bloggare, du är bara Sveriges största Johnny och just nu, Sveriges största skämt.

MOVH/crapy

Kommentarer
Postat av: BEATRICE GOTLÄNNING [foto]

sv. dte är ju taskigt :)!

2009-08-05 @ 17:05:25
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: EmmaStrand

hahaha! seriöst vet inte vad jag ska säga, håller med min pojk till 100!

2009-08-05 @ 18:02:22
Postat av: Johanna

ojojoj!

2009-08-06 @ 00:22:17
URL: http://johannaen.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Fast inte lika kul att läsa när du blev så personlig och hatisk. tycker inte ens det behövs några långa "öppna brev" för att fatta att killen är helt körd

2009-08-06 @ 20:51:15
Postat av: crapy

jo det behövde det visstde. Inte alla som läser denna blogg som vet vem Krillebooi är eftersom att mina två läsare bor i skogen och skiter fullständigt i vad en bög för på sina tisdagar med sin fula hund.

2009-08-07 @ 02:52:41
Postat av: tilde

http://paulinadanielsson.blogg.se/images/2009/krillleeeeee-002_51043259.jpg

2009-08-30 @ 18:04:00
URL: http://notlikeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0