Leicht Wie Schaisse

Igår va jag med Lukas, Felix, Sean, Jasse, Zebbe & två tjejer som Lukas kände. Vi bada i poolen åvanför Hemköp. Eller inte jag, jag hatar att bada. Sen gick ni ner till Prostbryggan och försökte få igång en brasa men det gick ju åt helvete. Skit samma. Jag ska snart till Gårdscafét med Lukas och störa Felix & Sean på jobbet. Igår lärde jag mig ett nytt uttryck som jag kommer använda för alltid. Seans pappa är ju från Tyskland och jag vill alltid att han ska lära mig men han är så jävla tråkig och vägrar göra det. Kanske för att jag är sämst på tyska, kanske för att han är en elak fitta, inte vet jag. Nu ska jag leicht wie schaisse gå ut. Luktar dig senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0