Kuk-blogg/Nolifade fitt-bloggare

Jag ska ge mig själv en riktig jävla denga. Jag kollar på mina senaste blogginlägg och skämms. Jag skämms tammefan. På bara några veckor har den blivit sjukt dålig.
Vart är hatet, vart är passionen, vart är dissarna, vart är kritiken? Jadu... De vete fan. Jag skulle kunna skylla på att det händer så mycket i mitt liv just nu att jag inte har tid att filosofera på saker som är irriterande. Jag vet inte om det är bra eller dåligt? För bloggen är det dåligt, för att jag ska ha ett välfungerande liv är det bra.
Detta har fått mig att inse. Seriösa bloggare är helt jävla cp-störda i huvet. Om man har mycket för sig i sitt liv som man skulle kunna skriva om, så ska man inte kunna göra det egentligen för att man har, som skrivet, fullt upp.
Fattar ni eller är ni dumma i huvet ni också eller? Jag märker nu att det bästa som jag har skrivit, det har jag skrivit när jag har lökat i veckor. Det sämsta jag skriver är när det har hänt en massa saker för då har jag inget behov av att skriva. Detta är ett värdelöst tidsfördriv. Jag har kommit på saker som jag ska skriva om, men inte fan har jag gjort det. Vet ni varför? 
FÖR JAG HAR HAFT SAKER ATT GÖRA.

Detta har jag tänkt att skriva om;
Bloggare som visar för mycket känslor på sin blogg (typ, jag är så ledsen för mamma sa att jag inte fick ha smink på kylskåpet, jag är 8 årig hora och det är så synd om mig, blablabla)
Classic Car Week förstör Dalarna
Storstadsmänniskor som tror dom är bättre än småstadsmänniskor.

Det hade varit intressant att skriva. Men kommer det att bli nått..? Äh, vi får se. Jalle fyller år den 7 aug så då ska vi ner till sthlm, så antagligen kommer det inte att skrivas så mycket.
Hoppas jag har fel. Eller nej, hoppas jag har rätt... Eller inte vet jag. Skit samma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0