Krillebooii

Okej, jag gick in på Krillebois blogg för en gångsskull. Vet inte vfr jag gjorde det för jag blir alltid lika jävla förbannad på dennes jävla blogg. Läste hans diss & hiss lista nyss. Lyssna;

Diss;
Småstadsbloggar! Ja lixom nu är det så många som har gjort bloggar, vem fan bryr sig om småkillar som bor i små städer runt om i landet och vad dom gör? Så fail på det! Dom lixom går i skolan, dom har lite shopping för sin veckopeng eller sitt studiebidrag, och nån hemmafest dådå, asså seriöst, ni kan lägga ner, för ni kommer aldrig bli ngt. Skriv en dagbok och ha under kudden ist! Förstår att många killar vill va som mig, och vill ha lika f"ab life som mig", men sorry fortsätt ert liv och behåll det för er själva. Punkt!


Hiss;
Mina fans! Jag får bara mer o mer fans, som känner igen mig på stan, som vill va precis som mig och sen finns det ju dom som inte vågar erkänna att dom älskar mig så dom ska va mot mig, och visa det i form av att skriva eller säga saker om mig i negativ form. Men jag tar det som att ni bryr er verkligen om mig, ant i think thats hot! Så love till er mina fans och bloggläsare!



nu jävlar..

Kommentarer
Postat av: EmmaStrand

har han skrivit så?

helt ärligt, jag vet en kille som nästan ''såg'' upp till han lite, Men efter det där kan han nog inte göra så myk mer än att hata. asså jag har aldrig sett någon gå ut med att man har så dåligt sjförtroende som han ''O

2009-08-05 @ 18:06:46
Postat av: Anonym

hahahahhahahaahahahahh fyfaaaaan va rätt, fan va man vill slå översittar-sthlm:are.

2009-08-05 @ 21:04:53
URL: http://danielsjors.blogg.se/
Postat av: crapy

Jao, och det värsta är ju att han inte ens är sthlmare.. :S

2009-08-06 @ 02:53:11
URL: http://crapy.blogg.se/
Postat av: Anonym

VAd heter hans blogg? Hittar den aldrig

2009-11-23 @ 15:39:40
Postat av: crapy

tacka fan för att du aldrig har hittat den.. men jag vet inte riktigt vad den heter. kolla på youtube, där finns länkar från alla hans videobloggar.

2009-11-23 @ 20:38:37
URL: http://crapy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0