Frågor & Svar

Jag ska svara på tidningen GLÖD's frågor från sina idiotiska läsare. (obs, detta är verkliga frågor från tidningen, det finns verkligen såhär korkade personer, om ni inte tror mig, kolla http://www.glod.com/t/FAQs____169.aspx )

Hej,
jag är en tjej på 13 år, och jag tycker att jag är jättetjock. Jag är 172 centimeter lång och väger typ 63. Det är inte ett så stort problem men jag kan inte sluta tänka på det. Varje gång jag har ätit något så känns det som om jag ska spy. Men jag har rätt bra självförtroende, det är bara att jag är så tjock...
/jag :)



Hej du. Du verkar vara väldigt stor för din ålder. Det är bra att du spyr efter att du har ätit. Du verkar däremot inte ha så bra självförtroende om du skriver in till en skit-tidning och skriver om dina viktproblem. Om du vill bli smalare kanske du ska börja ta kokain eller pröva något annat som stjärnorna i Hollywood använder. Hoppas du är nöjd med svaret, jag skiter i vilket. / crapy


Hej GLÖD.
Jag har ett problem som ni kanske kan hjälpa mig med. Det är så att när jag ligger och onanerar för mig själv på kvällarna så kan jag råka kissa på mig. Jag vet inte om det är normalt. Snälla GLÖD, hjälp mig!

Jag vet inte om du är  kille eller tjej men det låter inte helt normalt. Du är onormal. Kanske en mutant från X-men? Jag sitter och skrattar här åt ditt problem. Du kan omöjligt vara en kille för hur fan kan du kissa med stånd? Om du är en tjej tycker jag att du ska filma när du onanerar och sedan skicka filmen till redaktionen så vi kan ge dig ett vettigt svar. Tänk på att om du kissar när du kommer kanske du ska varna framtida killar från att ha sex med dig då du troligen kommer KISSA på dom. Hej hopp.

Hej.
Jag är en tjej på 13 år. Jag har haft min kille nästan två år nu, och vi har fortfarande inte hånglat. Han är erfaren och har gjort det många gånger - till skillnad från mig, som aldrig gjort det. Jag vet liksom inte hur man gör! Till exempel, hur "håller" man tungorna? Rullar man med dom eller låter man dom bara ligga på varandra? Det här är väldigt pinsamt så jag vill gärna ha svar snabbt!

Hur fan kan du inte ha hånglat med en kille som du har varit ihop med i två år?
Så han är en erfaren hånglare? Du kanske ska fråga han om hur man gör då? Fan du är helt dum i huvet.
 

Hej glöd!

Jag är en 12-årig tjej. Jag kan inte sluta att gråta. Jag gråter hela tiden. Jag gråter mig till söms men inte när min mamma och pappa eller min lillebror är med - jag vill inte visa hur jag känner i mig... Jag vill bara gömma mig och dö. Dö dö dö dö dö dö dö dö dö döö jag vet inte riktigt varför! hejdå!


Hej på dig. Jo, det kanske är bäst att du dör då. Det finns aktivdödshjälp att finna i länder som Schweiz och Belgien. Kontakta någon av deras dödskliniker så kommer du snart få problemet ur världen. Hoppas du är nöjd med svaret. 



Hej! Jag har ett stort problem att fråga dej om! Jag är 19 år. Problemet e att min penis e så fruktansvärt liten, som på ett barn. Min penis har inte utvecklats sen när jag var 12 år. Den är ca 5 cm, då menar jag när jag har stånd! Jag undrar vad det beror på, varför har inte min pennis utvecklats lika som de andra?

Med vänliga hälsningar.


Hej. För det första tycker jag att det är unikt att du inte bara har en penis som en 12åring, utan du skriver även som en. Penis stavas med ett N. Då vet du det tills nästa gång. Och ja, du har en otroligt liten kuk. Det finns inget du kan göra åt det.  Du kommer aldrig kunna tillfredställa en kvinna och du är den enda som jag verkligen tycker synd om som har ställt frågor till mig. Du kanske borde tänka över ett könsbyte och kanske bli kvinna istället? Ha det bra, minikuken.



Hej

Jag är 17 år och ända sedan jag var 15 år har jag varit mest intresserad av killar. Det senaste halvåret har jag flera gånger fått stånd i duschen efter gympan. Förra året efter en fest hade jag sex med en kille som var 18 år och offentligt bög, jag sög av honom och han sög av mig. Det var de bästa ögonblicket i mitt liv. Jag vill inte vara bög, men betyder det här att jag är det?

Snälla hjälp!! Hälsningar// Osäker på läggning


Ja, du är bög. Hur kan du inte fatta det? Det är inget fel med att vara det, men jag menar, om du knullar killar och får stånd i duschen är du bög. Varför ens skicka in en fråga när du vet själv vad svaret är? Du är så homosexuell som man kan bli om du kände att det va "det bästa ögonblicket i ditt liv". Du fattar väll själv? Fan vad trött jag blir. Du är bög. Punkt slut. 



Hej!

Jag är 16 år, och har ett underbart förhållande med min pojkvän. Vi har varit tillsammans i snart två år, och älskar varandra över allt annat. Men en gång hade vi sex band han fast mig i sängen. Allt var underbart, men när jag bad honom att sluta så gjorde han inte det utan fortsatte samlaget med analsex mot min vilja. Det gjorde ont flera dagar efter, och jag började fundera på om de kunde vara farligt. Vi har inte kunnat prata med varandra om det här efteråt, han blir bara arg och grinig då. Vad ska jag ta mig  till? Kan jag få bestående skador? Snälla, hjälp mig!

Tacksam för svar/Nettan


 Hej Nettan. Låt mig börja med att säga att du har ett fruktansvärt smeknamn. Fyfan... Det känns som om att du har varit  lite kinky med din pojkvänn. Binda fast och så. Hade ni latex masker på er också eller? Du har blivit våldtagen i röven och du kommer få bestående skador. T.ex. Inga muskler i anus så du kanske ska börja använda blöja då det kommer börjar rinna bajs ur dig och det finns inget du kan göra åt det. Jag har hört att Pampers gör grymma blöjor, om du vill kan jag tipsa om ställen där du kan få tag på blöjor. Hemköp, Coop, Ica & din farmors ålderdomshem.


Sådär, då hade man svarat på lite frågor. Det kommer fler Frågor & Svar om några dagar. Eller veckor. Eller månader. Eller nästa gång jag är uttråkad. Jag lämnar er nu med dessa ord; "Jag och mina kompisar går i 6:an, och det finns en kille i 7:an (som är lika stor som en i 9:an) som är väldigt jobbigt mot oss. Han spottar på oss"


Kommentarer
Postat av: Cornelia

haha fan va rätt! brukar oftast störa mig på bloggar och folk som envisas med att blogga.. men din va ju skön

2009-08-05 @ 00:15:11
Postat av: crapy

Tack så mkt. Nu blev jag asglad ju :O =D=D

2009-08-05 @ 11:25:57
URL: http://crapy.blogg.se/
Postat av: sabina

haha så sjukt jävla bra haha fett värt! fortsätt med bloggen!

2009-08-05 @ 22:01:59
URL: http://kennedyy.blogg.se/
Postat av: Amanda

"Hej. För det första tycker jag att det är unikt att du inte bara har en penis som en 12åring, utan du skriver även som en" hahaha dagens

2009-09-08 @ 15:26:33
Postat av: malin

jag viker mig av skratt. haha. fyfan, du kan vara den roligaste simon! haha!!

2009-10-20 @ 18:32:18
URL: http://malinknuutz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0