Premier Leauge Fantasy Footboll

Dagen har spenderats, först med Lukas och sedan med Martin. Jag & Martin spelade tv-spel i jag vet inte hur många timmar, men sjukt länge iallafall. Det va riktigt kul. Speciellt att våldta han på fifa hela tiden.
På tal om fifa, jag har suttit och kollat igenom folks Premier Leauge Fantasy lag på facebook. Jag vet att mitt lag inte kommer vinna någon liga eller nått, men det skiter väll jag på för jag väljer spelare med hjärtat och inte med hjärnan. När hjärtat säger till får hjärnan göra hur det vill eller vad äre nu som Tzatsiki säger? Det är nått sånt bögigt iallafall. Hur som helst, jag vet väll att Saha inte kommer vinna skytteligan men jag väljer han framför någon som t.ex. Torres vilken dag i veckan. Inte bara för att Saha är den, enligt min åsikt, världens genomtiderna bästa spelare utan även för Torres ser ut som en flicka, beter sig som en flicka och suger kuk som en flicka. Om ni nu är intresserade så kommer jag att skriva om vilka spelare jag valt och varför jag valt dom;

crapy fc

Fwd;
Louis Saha
Världens bästa spelare. Legendar i mina ögon. Hade storhetstid i Fulham och tog upp Fulham i PL på nästan helt egen hand. Jag har en gammal Fulham tröjja som jag köpte när jag va typ 12 år som det står Saha på. Är riktigt stolt över att ha den. Gjorde bra ifrån sig i Man Utd men sedan stoppades han av skador. Nu är han ledaren i Everton och min största önskan är att han återvänder till Craven Cottage nästa säsong.

Emmanuel Adebayor
Jag är farscinerad av hans storlek och tycker att han är en helt okej spelare. Jag gillar bara hans stil. Han skrämmer ju skiten ur vilken back som helst och jag hoppas att han får en kanonsäsong i City.

Mdf;
Clint Dempsey
Fulhams bästa spelare just nu efter att Bullard blev såld förra säsongen. Amerikanen är teknisk och inte många har spelsinne han. Jagades av många storklubbar men stannade kvar i Fulham och det gillar vi. Nästan den enda spelaren i Fulham som är riktigt bra och som skulle kunna plattsa i en startelva i ett större lag. Jag gillar honom skarpt.

Shaun Wright-Philips
Han är snabb, teknisk och helt okej men jag valde honom mest för att jag har kollat på Wright Across America och det är ju hans pappa som åker över Amerika. Fast det var såklart inte bara därför som jag tog med han, men det var en anledning. Han är som sagt helt okej och han kommer säkert att sätta något mål för City kommande säsong.

Oliveira Anderson
Han är cool som fan och hur bra som helst. Jag såg ett klipp när Christiano Ronaldo intervjuade honom på portugisiska för Anderson kunde inte engelska då och dom höll på att härja som fan. Det var askul.

Francesc Fabregas
Vad behöve jag säga om Fabregas? Han är riktigt bra och det vet väll alla. Punkt slut

Dfs;
John Pantsil
Han är rätt kass och det är därför som jag har med han. Han är så fruktansvärt jävla sopig att det är sjukt. Endå har han blivit som en slags ikon för mig för att varje gång jag ser på en Fulham match på tv så sitter jag och gapar som fan åt honom hela tiden. Han är en riktig sopa.

Michah Richards
Ung lovande back som jag hoppas kommer kunna blomma ut denna säsong.

Brende Hangeland
Den långe norsken har delad plats som Fulhams bästa spelare. Inte många kommer förbi denna viking som även han var påväg bort från Fulham men stannade tack och lov. Riktigt bra, riktigt bra.

Ashley Cole
Har bara med han för att han är ett svin. En olojal player (inte fotboll utan brudar) som mot all förmodan kan spela fotboll.

MELLAN STOLPARNA (jag kom inte på ngn bra förkortning)
Edwin Van Der Saar
Min vavorit (haha?) under VM 98 i Frankrike. Har även stått i Fulham och det uppskattas alltid av mig. Hoppas att Man Utd bara släpper in mål mot Fulham.

Bänken
Ricardo Fuller
Stor forward i Stoke som är as cool. Vet inte varför jag tycker det, han bara är det. Inte världens bästa spelare men han är brutal som fan.

Luis Boa Morte
West Ham mittfältare som var forward tillsammans med Saha när Fulham gick upp i PL för längesen. Vet inte varför han är mittfältare nu. Teknisk och han kommer alltid att vara stor i mina ögon.

Sol Campbell
Var en mycket stor fotbollspelare en gång. Nu spelar han i Pompey och är gammal och trött. Gillade han när jag va liten, därför tog jag med han. Han sitter endå på bänken hela tiden. Jag ser han som en ledargestalt och spelade andratränare i laget.

Mark Schwarzer
Fulhams målvakt som inte släppte många bollar förbi sig förra säsongen. Tråkigt då att Fulham inte producera några mål heller men det är inte Schwarzers fel. Rutinerad.



Saha under storhetstiden. Kolla märket
vid hans hjärta. Samma som jag.

Kommentarer
Postat av: BEATRICE GOTLÄNNING [foto]

sv. hahah tycker du jag ska göra det ? :D !

tack, och ha det bra ! :)

2009-08-05 @ 11:40:00
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: ellinor

nice blogg :)

2009-08-05 @ 12:18:05
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/
Postat av: BEATRICE GOTLÄNNING [foto]

sv: men det är ju pinsamt bara :)!

2009-08-05 @ 12:21:15
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: MJ - fansblogg

Ha en bra dag! :)

2009-08-05 @ 12:28:26
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: therece

Tjabah!

Kolla gärna in min blogg. Fast dessvärre suger den.



Kram



http://therece.blogg.se

2009-08-05 @ 12:52:07
URL: http://therece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0