Brutal Pokémonfilm

Anledningen till att jag somna så sent va för att jag skulle kolla på den första Pokémonfilmen. Jag har inte sett den på kanske 8 år och jag trodde att det skulle bli kul. Nostalgiskt liksom. Precs som när man kollar på Lejon Kungen eller nått.
Pokémonfilmen var så jävla gay. I slutet när Mew & Mewtwo fightas och skjuter någonslags beem mot varandra och Ash-bögen springer i mitten för han ska stoppa allt, och så blir det en massiv explotion. Vet ni vad som händer då? Han förvanldas till sten. Till sten. Och sen börjar alla pokemon att gråta och så flyger de magiska tårarna till sten-Ash och sen förvandlas han tillbaka. VAFAN?! Han skulle ju ha sprängts i explotionen och dött. Blod och lemmar skulle ha flygit kors och tvärs, han ska ju fan inte förvandlas till sten. Och en annan sak, när klonerna slåss mot de vanliga pokémonen, då bara knuffas dom och bitchslappar till varandra. Dom borde ju använda sina attacker och döda varandra.
Detta har fått mig att börja tänka. Jag vill skapa en pokémonfilm med våld, sex & våldsex. Typ, den börjar med att Pikatchu blir våldtagen av en Blastoise och sen vill Pikatchu hämnas, och dödar alla men sen blir han kär i en Nidorina och så är hon otrogen mot Pikatchu med en Sandrew och så blir det en sjuk fight mellan dom med blod och huvuden av osv.
Det hade jag velat se. Inte denna bög-tönt-hor-filmen.


Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: jooooo! superfina och så himla fint psyke med

2009-08-03 @ 22:59:30
URL: http://rebeccajanzon.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hahahahahahahaha jag tror jag dör! jag har glömt bort din blogg men jag har for sure hittat tillbaka. Fan Simon jag saknar dig och dina sjuka teorier!

2009-09-08 @ 15:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0